Photobucket

Fahamilah ...


Bismillahirrahmanirrahim...



Fahamilah.. 

Andai rasa yang terbit dihati ini
satu anugerah Illahi
aku berharap biarlah hanya untukmu
berharap agar ia kekal ke syurga

Andai rasa itu ditarik dariku
aku redha, aku pasrah
kerana aku percaya
kau dan aku tidak ditakdirkan bersama

Jangan kau kata, itu salah-Nya
tetapi tadahkan tangan mu
mengucap syukur kepada-Nya
kerana DIA temukan kita
percayalah DIA Maha Mengetahui

Pasti ada Insan lain untuk mu
Pasti ada Insan lain untuk ku
Insan yang mampu bawa kita ke syurga
syurga yang pasti kekal abadi..

Percayalah jodoh kita telah tertulis
Lauhul Mahfuzh jodoh kita tertulis...
janganlah kau ingkari ketentuan Illahi
senyumlah dengan ujian ini.
lapangkan dadamu
bukakanlah hatimu..
Dan lafazkan lah.. Alhamdulillah.. 



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan nasihat untuk NJ ..

My Feeling
Ya Allah.. alhamdulillah. aku sedang bahagia.. aku tahu ini adalah ujian kebahagiaan untuk aku.. aku sentiasa doakan yang terbaik! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...