Photobucket

"Pada-Mu Aku Berpaut Ya Allah .."


Bismillahirrahmanirrahim ...

Luahan hatiku.. seorang insan yang ingin menuju redha Allah s.w.t.. Aku makin lemah.. Aku tak ingin rebah hanya kerana perkara ini.. Ya Rabb.. bimbinglah aku..



"Aku hanya ingin menangis tersedu di depanMu Ya Allah .."

Ya Allah,catatan sebuah perjalanan hidupku penuh berliku,.. Dalam duduk mahupun berdiri bahkan ketika berlari, ku ingin sentiasa menangis meluahkan padaMu tapi aku tidak berdaya Ya Allah,.. Hanya ketika aku sujud padaMu ku luah segalanya,..

Ya Allah, sejak akhir-akhir ini, hatiku sering sebak dan sering ingin menangis,.. Hanya padaMu aku 
mampu luahkan segalaNya tapi kenapa Ya Allah, perasaan ini masih belum pulih hingga ke saat ini,..

Ya Allah, jatuh dan bangkitku hanya Engkau saja yang tahu.. suka dukaku bersamaMu. Dari insan yang jahil tentang agamaMu. Kini aku kembali ke jalanMu yang lurus.. Aku dalam mujahadah untuk menujuMu Ya Allah.. Aku memohon agar aku terus istiqomah dalam perjalanan ini..

Ya Allah.. sedih hati ini.. aku tidak ingin alpa lagi.. tapi kenapa perlu wujud rasa rindu dan sayang ini.. aku tidak ingin mengharapkan cinta insan yang tak pasti.. Aku hanya ingin meraih redhaMu.. bantulah hambaMu ini Ya Allah..

Aku cuba untuk melepaskan rasa ini, tapi aku belum mampu Ya Allah,.. Adakah semua ini salah aku??? Tolonglah aku, bantulah aku Ya Allah,.. Aku ketawa dan ceria pada zahirnya tapi hakikatnya hanya engkau yang tahu,..

Ya Allah, bagitahulah aku, apa yang perlu aku lakukan,.. Aku benar-benar tidak tahu Ya Allah,.. Bantulah aku Ya Allah,.. Aku ingin lepas dari belenggu rasa ini,.. Ku rasa terpenjara dengan rasa ini,.. Bebaskanlah aku Ya Allah,..

Ya Allah, hanya engkau memahami segalanya dan aku mengharap yang terbaik dariMu untuk duniawi dan ukhrawiku,.. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa atas segalanya,.. Ku mohon pertolonganMu Ya Allah,.. Amin amin amin Ya Robbal alamin,..




1 comment:

  1. How to get email access to Blockchain|Blockchain Support Number
    In this technology-driven world, having email account is must as linking email account to all the software applications is a major requirement. If you are wanting to link your email ID with your Blockchain account but experiencing unknown troubles then, you can always talk to experts for solutions. Just dial Blockchain support number get required and fruitful solutions related to all issues in a short interval of time. The talented team of professionals is always there to listen to your queries and resolving them immediately for better customer experience.
    Website: https://www.cryptowalletsupport.com/blockchain-support-phone-number/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan nasihat untuk NJ ..

My Feeling
Ya Allah.. alhamdulillah. aku sedang bahagia.. aku tahu ini adalah ujian kebahagiaan untuk aku.. aku sentiasa doakan yang terbaik! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...